Blogiarvonnan palkinto

Olen täälläkin kertonut harrastavani myös valokuvausta. Tai oikeastaan aina olen valokuvannut: lapsia, lemmikkejä, luontoa, puutarhaa, matkoilla, synttäreillä jne. Mutta nyt olen talvikauden aikana käynyt kaksi valokuvauskurssia työväenopistolla ja siten saanut vähän uutta näkemystä ja tietotaitoa itse kuvaustekniikoista. Tästä kaikesta innostuneena perustin myös valokuvausblogin. Olen osallistunut moniin erilaisiin valokuvaushaasteisiin ja näiden haasteiden kautta olen saanut paljon kommentteja omiin kuviini ja käynyt myös itse kommentoimassa muiden kuvia. Tätä kautta päädyin myös Rva Pionin blogiin Pioni puutarhassa ja siellä osallistuin myös blogin 1-vuotisarvontaan. Ja kas, kerrankin oli onni myötä ja voitin. Palkinnon päätin julkaista täällä, koska palkinto sisälsi myös leivontaan soveltuvaa tyrnijauhetta.


Kiitos siis vielä Rva Pionille. Lupaustesi mukaan värikästä oli tarjolla. Ja tuo pussukka on kyllä mieluinen... nyt mietin, mihin tarkoitukseen pussukan otan käyttöön. Ja tosiaankin tuo tyrnijauhe... ihan uusi tuttavuus, mutta ehkäpä kokeilen sitä jossakin leivonnassa.

Samalla tähän voisi vielä laittaa muistutuksen omasta arvonnastani. Osallistu siihen kommentoimalla TÄNNE...

Kommentit