Mustia ruusuja

Vihdoinkin olen onnistunut tekemään ruusuja, jotka myös näyttävät ruusuilta. Vielä olen kuitenkin kaukana monien ihailemieni kakkubloggaajien ruusuista, mutta itse olen jo tyytyväinen näihinkin. Tässä pari mustasta sokerimassasta tekemääni ruusua.

Kommentit

  1. Kauniita ruusuja! Ja mie tykkään tosi paljon mustasta värinä, niin myös väri on mieleinen, joskus rupeaa silmiin koskemaan kaikkien blogien hörhelöpastelliunelmat, vaikka nekin nättejä ovat :) Mie en ole vielä uskaltautunut koittamaankaan tätä koristeiden tekemistä :)

    Kyllä tuo miunkin Kenwoodi eli Rouva Retro taitaa vähän kovaääninen olla, mutta ei Peltor-kuulokkeiden tarvetta onneksi ole :) Ja saattaa se vähän nykykoneita enemmän liikkua isoilla tehoilla pyöriessään. Mutta olen niin iloinen siitä, että sain yleiskoneen :)

    VastaaPoista
  2. Tosi kauniita on nää tekemäsi ruusut. Mä en osaa tätä lajia ollenkaan, en vaan kertakaikkiaan saa ruusun näköistä. Halu ois oppia mut taito ei riitä.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti